Lullalove, Hydrofilowy olejek myjący do twarzy - demakijaż i oczyszczenie

41,65 zł

49,00 zł (oszczędź -7,35 zł)

Natychmiast dostępny, czas dostawy 24h

Numer produktu: PS68705

Hydrofilowy olejek myjący do twarzy na bazie naturalnych olejów z pestek moreli, bawełny, ryżu oraz rącznika pospolitego (powszechnie nazywany olejem rycynowym) z dodatkiem witaminy E.  W składzie znajdziesz emulgator.  Dzięki temu olejek w kontakcie z wodą, zmienia się w emulsję i zmyje razem z resztkami makijażu czy kremów. Olejek świetnie sprawdzi się do demakijażu i oczyszczania skóry twarzy.

Dla kogo?

Rekomendowany do każdego rodzaju skóry, w tym szczególnie dla skóry podrażnionej, suchej i normalnej. 

Składniki aktywne (zimnotłoczone oleje, emulgator, witamina E):

- olej rycynowy - podstawa mieszanki stosowanej w OCM, łagodzi podrażnienia skóry, z chemicznego punktu widzenia ma podobny skład do ludzkiego sebum, więc  jest głównym rozpuszczalnikiem tłuszczu i brudu

- olej ryżowy - ma właściwości oczyszczające i regenerujące 

- olej z pestek moreli - zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy A, B i E. Poprawia elastyczność skóry.

 - olej z nasion bawełny - uelastycznia skórę, wykazuje działanie przeciwzapalne

- witamina E - antyoksydant. 

Sposób użycia:

Niewielką ilość olejku rozprowadzić bezpośrednio na skórze z dodatkiem ciepłej wody i wmasuj kolistymi ruchami. Po czym spłucz. Doskonale sprawdza się w połączeniu z płatkami do demakijażu. 

INCI:

Ricinus Communis Seed Oil, Oryza Sativa Seed Oil, Prunys Armenica Kernel Oil, Glyceryl Cocoate, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Aroma.

Produkt naturalny. Partie mogą nieznacznie różnić się od siebie gęstością. Mętnienie jest naturalne i nie wpływa na jakość produktu.

Nie wprowadzać produktu do oczu. Podczas demakijażu nie otwierać oczu.

Produkt polski.

Produkt wegański. Zgodnie z prawem, nie testowany na zwierzętach. 

Pojemność: 100 ml

Alergicy:

Nie stosować w przypadku alergii na którykolwiek składnik.

Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.