EZPZ, Zestaw uzupełniających silikonowych słomek do kubeczka Mini Cup 2 szt. pastelowa zieleń

17,52 zł

25,00 zł (oszczędź -7,48 zł)

Natychmiast dostępny, czas dostawy 24h

Numer produktu: PS67353

Dwie dodatkowe silikonowe słomki amerykańskiej marki EZPZ (czyt. izipizi) dedykowane są do kubeczka Mini Cup jako praktyczne akcesorium, ułatwiające korzystanie z naczynka – dzięki nim nie musisz się denerwować ewentualnym zapodzianiem się lub zgubieniem słomki, nie musisz jej też zmywać przy każdej zmianie napoju. Słomki zostały zaprojektowane przez specjalistę w dziedzinie logopedii i żywienia tak, aby ułatwić maluszkowi naukę samodzielnego picia. Ich unikalny kształt jest doskonale dopasowany do ust i potrzeb małego człowieka. Wygięcie oraz sensoryczne wypustki w górnej części aktywują automatyczne domknięcie warg i szczęki, a optymalna długość wspiera naukę oddychania przez nos i normalizacji oddechu. Kolejnym etapem, po opanowaniu umiejętności picia przez zakrzywiony koniec słomki, jest nauka picia przez prostą słomkę – do tego służy drugi koniec bez wypustek. Szeroki przepływ (średnica słomki to niemal 1 cm!) umożliwia spożywanie napojów o zróżnicowanej gęstości. Co ważne, zaokrąglanie warg podczas używania słomki sprzyja postępom w kształtowaniu się i używaniu aparatu mowy.

• wykonane z wyjątkowego silikonu spożywczego – całkowicie bezpiecznego w kontakcie z jedzeniem,

• nie zawierają BPA, PVC, ołowiu czy ftalanów,

• hipoalergiczne,

• antybakteryjne – nie rozwiną się na nich żadne bakterie, grzyby ani pleśń,

• łatwo się je czyści już samą ciepłą wodą z mydłem; można również myć w zmywarce,

• będą zawsze wyglądać jak nowe – silikon nie ulega korozji, nie rysuje się, ani nie przebarwia – jest więc właściwie niezniszczalny.

Uwaga! Pod wpływem silnie barwiących potraw, na słomce mogą zostać ślady.

Kolor: brudna pastelowa zieleń

Wymiary: 11 x 0,8 cm

Materiał: 100% silikon

Zgodne ze standardem EN14372 oraz EN71

Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.