Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko! (Darmowa dostawa od 60 zł)

Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko! Darmowa dostawa od 60 zł

Gra planszowa Grand Prix Pierwszy Wyścig

145,00 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko!

Numer produktu:
PS6288



Tak mógł wyglądać pierwszy z wyścigów samochodowych. Do przodu Panowie, świat
czeka! Wyścigówki pędzą przez bezdroża, a celem jest zwycięstwo i chwała. Henryk,
René, Morris, Jean le Chauffeur i Mr. Bugatti pokonują przeszkody i rywalizują ze sobą.
Zwycięzcą tego najwspanialszego z wyścigów może być tylko ten kto, wbrew wszelkim
przeciwnościom losu, zdoła jako pierwszy przekroczyć linię mety. Niezbędne do tego będą
wybitne umiejętności, odwaga i… odrobina szczęścia.

Gra taktyczna dla 2-5 dzieci powyżej 6 roku życia. Długość rozgrywki: ok. 20 minut
CEL GRY: wygrać puchar Grand Prix

PRZYGOTOWANIA: każdy z graczy musi wybrać własną wyścigówkę oraz pobrać
przypisane jej karty z liczbami. Nie można ich pokazywać innym graczom! Następnie
gracze powinni pobrać karty przeszkód (wyboje, kawałki szkła, obsuwisko kamieni, błoto,
pinezki) i wspólnie ustalić, gdzie umieścić je na trasie wyścigu. Jedno pole może zostać
zajęte tylko przez jedną przeszkodę, a przeszkody muszą być rozdzielone co najmniej
jednym polem. Na trasie znajdują się też trzy stałe przeszkody (zawalony most, wrak
samochodu, rzeka), do których również stosuje się zasada minimalnej odległości. Umieść
przeszkody na całej trasie poza strefą hamowania, oznaczoną kolorem ciemnobrązowym.

ZASADY GRY: umieść wyścigówki na obszarze linii startowej oznaczonym kratką obok
planszy do gry. W tej grze karty od 1 do 6 zastępują kostkę. Za każdym razem to Ty, a nie
szczęście, decydujesz, ile pól pokona w danej turze twój pojazd. Pamiętaj, by dokładnie
policzyć kwadraty przed wyborem karty z liczbą tak, aby uniknąć wjechanie na
przeszkodę! Po wyborze jednej z sześciu kart z liczbami wszyscy gracze układają ją przed
sobą. Gracz, który wybrał kartę o najniższej wartości rusza jako pierwszy, a gracz który
wskazał kartę o najwyższą, jako ostatni. Jeśli kilku uczestników rozgrywki wybierze na
starcie tą samą liczbę, jako pierwszy ruszy najmłodszy z zawodników. Jeśli zdarzy się to
już w trakcie rozgrywki, jako pierwszy do wyścigu ruszy gracz, który stoi na najbardziej
oddalonym polu. Wybrana karta dokładnie określa, ile pól przemierzy wyścigówka.
Przykładowo, liczba 3 oznacza, że samochód przesunięty zostanie o trzy pola do przodu,
a nie o 1 lub 2. Pola już zajęte przez innych graczy lub przeszkody są w ten dystans
wliczane. Jeśli inny gracz stoi już na polu, na którym kończy ruch twój pojazd, będzie
musiał przesunąć go do tyłu na pierwsze dostępne wolne pole. Jeśli wyścigówka kończy
ruch na polu zajętym przez przeszkodę (także znajdującą się na stale na planszy) to musi
wrócić na miejsce, z którego rozpoczęła ruch (a więc gracz traci swoją kolejkę w tej
rundzie). Wykorzystane karty ruchu należy kłaść przed sobą tak, by wartości liczb nie były
widoczne dla innych graczy. Po wykorzystaniu wszystkich 6 kart ponownie używać można
całego kompletu! Planując następne ruchy warto pamiętać, jakie liczby wykorzystali już
rywale, co pomoże przewidzieć jak wiele pól mogą pokonać w trakcie jednej rundy, jak
szybko mogą Cię dogonić lub zepchnąć z drogi!

ZAKOŃCZENIE GRY: gra kończy się, gdy jeden lub więcej samochodów w obrębie danej
tury przekroczy linię końcową. Gracz, który zdoła dokonać tego jako pierwszy zwycięża.
Jeśli ten wyczyn uda się większej ilości graczy w trakcie tej samej tury zwycięża ten, który
dotrze najdalej. Gra nie kończy się do momentu wykonania w danej turze ruchów przez
wszystkich graczy! Tylko w ten sposób można dowiedzieć się, kto wygrał Puchar! Jeśli
wybrana karta pokazuje liczbę wyższą niż liczba pól do linii mety, pojazd musi pokonać
wskazaną ilość pól i przemieścić się na pierwsze wolne pole za metą. Tylko jeden pojazd
może stać na danym polu więc nawet ostatni z graczy może zepchnąć rywala do tyłu i
zwyciężyć!

ZAWARTOŚĆ: 1 plansza, 5x6 szt. kart, 5 mini-wyścigówek z kierowcami, 5 przeszkód,
1 puchar

Grupa wiekowa: wiek szkolny (6-9 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +, 9 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.