Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko! (Darmowa dostawa od 60 zł)

Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko! Darmowa dostawa od 60 zł

Gra planszowa Zabawa w chowanego

120,00 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko!

Numer produktu:
PS6281

  Dynamiczna wersja gry w statki. Pomóż dwóm psiakom odnaleźć się wykorzystując odpowiedzi na zadawane pytania i rzucając kostką. Niezwykłe wzornictwo i jakość Marbushka.

Każdego wieczoru wujek Robert zabiera rodzeństwo jamników, Kropka i Minę, na spacer. Podczas gry w parku piłka Miny wpadła w gąszcz krzewów i drzew. Mina pobiegła ją odnaleźć, ale, będąc małym psiakiem, zgubiła się. Kiedy zdała sobie sprawę, że nie widzi wujka Roberta i Kropka, natychmiast rozpoczęła poszukiwania drogi powrotnej. W tym samym czasie Kropek zaczął szukać swojej siostrzyczki. Który z piesków odnajdzie drugiego pierwszy?

Gra przeznaczona dla 2 dzieci powyżej 5. roku życia Długość rozgrywki: ok. 15 minut

Przygotowania do gry: w pierwszej kolejności ustaw barierę rozdzielającą obu graczy. Następnie połóżcie przed sobą plansze do gry, upewniając się, że są na tym samym poziomie trudności, a znajdująca się na nich Brama Miejska styka się z obrazkiem miasta na barierze rozdzielającej graczy. Postaw pieska, którego wybrałeś, Kropka lub Minę, na jednym z pól na planszy w takim sposób, aby drugi gracz nie widział, gdzie dokładnie on się znajduje. Nie można postawić pieska na polach, które są już zajęte przez przedmioty!

Zasady gry: rozgrywkę rozpoczyna najmłodszy z graczy wykonując rzut kolorowymi kostkami do gry. Różowa kostka pokaże mu, ile pytań może zadać w danej turze, natomiast czarna, ile ruchów może wykonać do przodu lub do tyłu, w prawo lub w lewo. Pieski nie mogą poruszać się po skosie i na polach, które są już zajęte przez różne obiekty! Po rzucie kostką przychodzi czas na pytania: „Jaki przedmiot widzisz na drodze przed sobą, jeśli spoglądasz w stronę: – miasta?, – parku?, – drogi?, – rzeki? Ilość przysługujących Tobie zależy od wyniku rzutu różową kostką! Przykładowo: rzut różową kostką dał Kropkowi liczbę 2, a czarną liczbę 3. Może wówczas spytać: – Mina, co widzisz patrząc się w stronę miasta? – Liść. – Mina, a co widzisz patrząc się w stronę rzeki? – Krzak. Z uzyskanych odpowiedzi Kropek może wywnioskować przykładowo, że Mina znajduje się na jednej z płytek z trzecim rzędzie. Musi wykorzystać przysługującą mu ilość ruchów, zgodnie z liczbą wskazaną przez czarną kostkę, aby maksymalnie przybliżyć się do Miny, a nawet, jeśli to możliwe, stanąć dokładnie na tej samej płytce, co ona. Jeśli wyczerpie wykorzysta przysługujące mu ruchy i nie zdoła tego dokonać, swoją rundę rozpoczyna drugi gracz. Podobnie rzuca kostkami i zadaje pytania. Jeśli jeden z graczy znajdzie się w miejscu, z którego nie widać żadnego przedmiotu (spoglądając w kierunku określonym w pytaniu) odpowiedzieć powinien, że widzi w oddali miasto, park, rzekę lub drogę. Zakończenie gry: w momencie, gdy wydaje Ci się, że twój piesek stoi na tej samej płytce, co drugi z jamników, wskaż kolumnę i rząd, na której się stoisz i spytaj drugiego gracza, czy on również znajduje się w tym miejscu. Jeśli odgadłeś prawidłowo, wygrałeś! Jeśli jesteś w błędzie, nie poddawaj się – gra toczy się do momentu, aż odnajdziecie się nawzajem!

Zawartość: 2 identyczne dwustronne plansze do gry (o różnych stopniach trudności), 1 bariera, 2 figurki (Kropek i Mina), po 1 różowej i 1 czarnej kostce, 1 płócienny woreczek

Grupa wiekowa: wiek szkolny (6-9 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +, 9 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.