Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko! (Darmowa dostawa od 60 zł)

Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko! Darmowa dostawa od 60 zł

TO JEST FUTBOL KRÓTKA HISTORIA PIŁKI NOŻNEJ, MICHAŁ GĄSIOROWSKI

59,90 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Kup 3 różne produkty a otrzymasz 50% rabatu na wszystko!

Numer produktu:
PS27629

Ręka Maradony, pęknięty but Deyny, skradziony Puchar Rimeta i piesek Pickles, który go odnalazł… Historia piłki nożnej pełna jest nie tylko wspaniałych akcji i wybitnych strzelców, lecz także ciekawych anegdot. Dlaczego Francuzi nie mogli zagrać w swoich strojach na mistrzostwach świata w 1978 roku? Który Polak został królem strzelców na mundialu? Co Brazylijczycy czują na dźwięk słowa „Maracanazo”? W tej książce przeczytacie o tym, o czym każdy duży i mały kibic po prostu musi wiedzieć.

Futbol cały czas się zmienia. Pierwszy finał mistrzostw świata rozegrano dwiema różnymi piłkami. Współcześnie sędziowie mają do dyspozycji technologię goal line i powtórki wideo, a piłkarze grają w butach lżejszych od grejpfruta. Ale jedno się nie zmieniło. Wciąż chodzi o to, by to, co się kopie, wpadło do bramki, co z kolei wprawia w ekstazę cały świat.

Michał Gąsiorowski – dziennikarz sportowy i motoryzacyjny. Przez 16 lat pracował w radiowej Trójce, gdzie relacjonował wiele wydarzeń sportowych, między innymi mistrzostwa świata i Europy w piłce nożnej. Prowadził takie audycje jak „Trzecia Strona Medalu” czy „Na Trzecim Biegu”. Był również wysłannikiem na letnie i zimowe igrzyska olimpijskie, a także wziął udział w motocyklowej wyprawie dookoła świata. Obecnie jest redaktorem naczelnym radia sportowego Zapinamy Pasy oraz komentuje wyścigi Formuły 1 w telewizji Eleven Sports. Po napisaniu książki „Od koła do Formuły 1” postanowił przybliżyć młodym czytelnikom historię piłki nożnej, a w szczególności mistrzostw świata.

Grupa wiekowa: wiek szkolny (6-9 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Wiek dziecka: 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +, 9 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.