Janod, Gra strategiczna Top 10
Gra strategiczna Top 10 francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch do ośmiu osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera 68 kart - 48 z nich przedstawiają zwierzęta (krowy, kury, świnie i króliki) w liczbie od 1 do 6, z których tworzy się równania, by uzyskać sumę 10. 20 pozostałych to karty specjalne, zmieniające bieg gry. Kto pierwszy pozbędzie się swoich kart – wygrywa.
Gra ta ćwiczy umiejętność dodawania, koncentrację i myślenie strategiczne. Rozbudza wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.
WIEK: 5-10 lat
LICZBA GRACZY: 2-8
ELEMENTY: 68 kart
CZAS ROZGRYWKI: 15 minut
INSTRUKCJA
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Karty potasuj i rozdaj każdemu z graczy po 7-10 kart (w zależności od tego, jak długo chcecie grać). Resztę ułóż w stos ilustracjami do dołu. Wyjmij pierwszą kartę ze stosu i ułóż ją obrazkiem do góry, by rozpocząć grę.
ZASADY GRY
Każdy z graczy naśladuje kurę. Ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę.
Każdy gracz może wyłożyć jedną kartę naraz. Ułożone na stole karty muszą w sumie dać liczbę 10 zwierząt (można dodawać różne gatunki), następnie się je odkłada, a kolejne równanie rozpoczyna gracz, który zakończył poprzednie. Jeśli gracz nie ma karty, którą mógłby dodać, by nie przekroczyć wyznaczonej sumy, dobiera kartę ze stosu i czeka na następną kolejkę. Oprócz kart z odpowiednią liczbą zwierząt, w zestawie znajdują się także karty specjalne (tzw. „karty ataku”):
tracisz kolejkę – karta przedstawia zwierzątko zamknięte w zagrodzie; jeśli ją wylosujesz, kolejkę traci... twój przeciwnik po lewej!
zmiana kierunku – karta przedstawia zwierzę ze znakiem drogowym; od tej chwili gra toczy się w stronę przeciwną do wskazówek zegara;
weź kartę – ilustracja przedstawia zwierzę, skaczące przez ogrodzenie; kartę ze stosu musi wziąć następny gracz;
weź 2 karty – tym razem przez ogrodzenie skaczą dwa zwierzątka; gracz po tobie musi wziąć dwie dodatkowe karty ze stosu;
dam ci kartę – na obrazku jedno zwierzę wiezie na taczce drugie; po wylosowaniu tej karty, decydujesz komu i którą ze swoich kart podarujesz.
Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Wygrywa ten, kto zrobi to pierwszy.
Gra ta ćwiczy umiejętność dodawania, koncentrację i myślenie strategiczne. Rozbudza wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.
WIEK: 5-10 lat
LICZBA GRACZY: 2-8
ELEMENTY: 68 kart
CZAS ROZGRYWKI: 15 minut
INSTRUKCJA
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Karty potasuj i rozdaj każdemu z graczy po 7-10 kart (w zależności od tego, jak długo chcecie grać). Resztę ułóż w stos ilustracjami do dołu. Wyjmij pierwszą kartę ze stosu i ułóż ją obrazkiem do góry, by rozpocząć grę.
ZASADY GRY
Każdy z graczy naśladuje kurę. Ten, który zrobi to najlepiej, rozpoczyna grę.
Każdy gracz może wyłożyć jedną kartę naraz. Ułożone na stole karty muszą w sumie dać liczbę 10 zwierząt (można dodawać różne gatunki), następnie się je odkłada, a kolejne równanie rozpoczyna gracz, który zakończył poprzednie. Jeśli gracz nie ma karty, którą mógłby dodać, by nie przekroczyć wyznaczonej sumy, dobiera kartę ze stosu i czeka na następną kolejkę. Oprócz kart z odpowiednią liczbą zwierząt, w zestawie znajdują się także karty specjalne (tzw. „karty ataku”):
tracisz kolejkę – karta przedstawia zwierzątko zamknięte w zagrodzie; jeśli ją wylosujesz, kolejkę traci... twój przeciwnik po lewej!
zmiana kierunku – karta przedstawia zwierzę ze znakiem drogowym; od tej chwili gra toczy się w stronę przeciwną do wskazówek zegara;
weź kartę – ilustracja przedstawia zwierzę, skaczące przez ogrodzenie; kartę ze stosu musi wziąć następny gracz;
weź 2 karty – tym razem przez ogrodzenie skaczą dwa zwierzątka; gracz po tobie musi wziąć dwie dodatkowe karty ze stosu;
dam ci kartę – na obrazku jedno zwierzę wiezie na taczce drugie; po wylosowaniu tej karty, decydujesz komu i którą ze swoich kart podarujesz.
Celem gry jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Wygrywa ten, kto zrobi to pierwszy.
Grupa wiekowa: | przedszkolak (3-6 lat), wiek szkolny (6-9 lat), wiek szkolny (9-14 lat) |
---|---|
Gwarancja: | producenta 12 miesięcy |
Płeć: | dziewczynka |
Wiek dziecka: | 5 lat +, 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +, 9 lat +, 10 lat + |
Zaloguj się